Kauppakamarilehti tarttuu yritysten menestystä vauhdittaviin aiheisiin Helsingin seudulla. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä verkkolehti syventyy seudullisiin teemoihin ja taustoittaa ajankohtaisia ilmiöitä.

metropolialue

Helsingin seudun kauppakamarin vaikuttamistyön johtaja Markku Lahtinen katsoo ylös vasemmalle.
Metropolipolialue menestyy – Suomi menestyy
Odotukset Suomen tuottavuuskasvusta keskittyvät vahvasti Uudellemaalle, mutta valitettavasti valtion...
Lue juttu ›
Heini Larros on Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtaja.
Mahdollisuuksien metropolialue
Helsingin seudun kauppakamarin visiossa Helsingin seutu on Itämeren alueen kilpailukykyisin ja kiinnostavin...
Lue juttu ›
Helsingin seudun kauppakamarin vaikuttamistyön johtaja Markku Lahtinen katsoo ylös vasemmalle.
Metropolipolialue menestyy – Suomi menestyy
Odotukset Suomen tuottavuuskasvusta keskittyvät vahvasti Uudellemaalle, mutta valitettavasti valtion...
Lue juttu ›
Heini Larros on Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtaja.
Mahdollisuuksien metropolialue
Helsingin seudun kauppakamarin visiossa Helsingin seutu on Itämeren alueen kilpailukykyisin ja kiinnostavin...
Lue juttu ›